loading...

آگهی طلاب - استخدام طلبه و روحانیون - اخبار حوزه های علمیه

صدور مدرک سطح یک و دو

admin بازدید : 2016 1399/06/03 : نظرات (0)

سایت آگهی طلاب: شرایط ثبت نام و تقاضای مدرک علمی طلاب/ صدور ۲۰ روزه

 

 تمامی فرایند ثبت نام تا صدور مدرک سطح ۱ و ۲ از طریق سامانه صورت می گیرد.

تمامی فرایند ثبت نام تا صدور مدرک سطح ۱ و ۲ از طریق  سامانه http://dashboard.ismc.ir صورت می گیرد.

از آنجاکه تمامی مندرجات مدرک علمی طلاب (شامل مشخصات فردی و ارزیابی) از اطلاعات پرونده در سیستم پیشخوان فراخوان می شود، بنابراین لازم است ابتدا موارد سه گانه ذیل بررسی و تأیید شوند:

لیست بیماری مانع استخدام قضاوت

admin بازدید : 660 1399/05/28 : نظرات (0)

سایت آگهی طلاب: بدینوسیله به اطلاع می‌رساند، فهرست بيماري‌هاي مانع استخدام قضات اعلام شد.

كليه مبتلايان به عدم كفايت رشد و نمو جسماني و همچنين بيماري هايي كه موجب ناتواني در انجام وظايف محوله در امر قضاوت است از قبيل موارديكه در 16 دسته به شرح ذيل آمده ازجمله موارد منع استخدام قضات مي باشد.

 

جذب مدرسه عالی قضاوت

admin بازدید : 2665 1399/05/24 : نظرات (0)

سایت آگهی طلاب: به اطلاع طلاب محترم می‌رساند «مدرسه عالی قضاوت» در راستای توسعه فعالیت‌های علمی ـ آموزشی خود در نظر دارد برای سال تحصیلی 1400ـ 1399 علاوه بر روال معمول از میان طلاب دارای یکی از شرایط زیر در قالب جذب ویژه پذیرش نماید.

جذب ویژه مختص طلابی می باشد که در آزمون سال جاری این مدرسه شرکت نداشته اند.

 

سایت مرکز خدمات (سخا)

admin بازدید : 1140457 1399/05/23 : نظرات (0)

سخا مرکز خدمات حوزه های علمیه برای ارائه خدمات برای طلاب و روحانیون تاسیس شده است.

سامانه خدمات اینترنتی مرکز خدمات حوزه های علمیه تحت عنوان “سخا با هدف ارائه خدمات الکترونیکی به طلاب راه اندازی شده است. حتما تا آخر بخوانید اطلاعات دقیقی گفته ایم هر یک از طلاب می توانند با ایجاد یک حساب کاربری در سامانه فوق ، از خدمات الکترونیکی این سامانه بهره مند شوند. امکاناتی همچون دریافت وام ، استفاده از تسهیلات بیمه ، پرداخت اقساط و… از طریق سامانه سخا در اختیار کاربران قرار می گیرند. در ادامه قصد داریم نحوه ورود و عملکرد این سامانه را مورد بررسی قرار دهیم. همچنین در مورد سامانه نجاح هم می تونید با ضربه زدن بر روی کلمه نجاح اطلاعات کامل را دریافت کنید

فروشگاه آنلاین ایران کتاب

admin بازدید : 978 1399/05/23 : نظرات (0)

معرفی یک کتاب فروشی ایده آل؛ با ایران کتاب آزمون و خطایی در انتخاب و خرید کتاب در کار نخواهد بود. بهترین و تحسین‌شده‌ترین کتاب‌ های سراسر این کره‌ی خاکی در انواع سبک های گوناگون گرد هم آمده‌اند تا برای کسانی که تمایل به خرید کتاب های ارزشمند دارند، هیچ دغدغه‌ای وجود نداشته باشد. با انتخاب از میان کتاب های متنوع و دست‌چین شده‌ی ایران کتاب، می‌توانید مطمئن باشید که کتابی که خریده اید، ارزش زمانی که برای آن صرف می‌کنید را دارد. ایران‌کتاب، رسالت خود را ارائه‌ی اطلسی جامع از برترین کتاب‌ها و معتبرترین جوایز ادبی سراسر دنیا می‌داند و بر آن است تا با خلق آرمان‌شهری ادبی، بهترین‌ها را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد. 

خرید 1001 رمانی که باید قبل از مرگ بخوانید

سامانه سمتا

admin بازدید : 10045 1399/05/22 : نظرات (0)

سامانه سمتا دفتر تبلیغات اسلامی
این سامانه که زیر نظر دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم می باشد جهت اعزام مبلغ به اقصی نقاط کشور می باشد. این سامانه خدماتی شامل تشکیل پرونده تبلیغی ، عضویت در سایت ، پیگیری حکم تبلیغی ، پذیرش و تشکیل پرونده تبلیغی، درخواست کاربری برای نهادهای مرتبط و … می باشد.

اطلاعیه اعزام مبلغ ماه محرم

admin بازدید : 1035 1399/05/21 : نظرات (0)

 سایت آگهی طلاب : دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با استعانت از خداوند متعال و با توجه به رسالت فرهنگی، تبلیغی و انقلابی خود به مناسبت دهه محرم جهت تبلیغ دین اسلام، تبیین و گسترش معارف اسلامی و مکتب خونین عاشورا و تحکیم مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی و با رویکرد مقابله و کاهش آسیب­های اجتماعی (طلاق ،اعتیاد و مفاسد اخلاقی ) اقدام به اعزام مبلّغ با توجه به شرایط ذیل می ­نماید:

فرصت اخذ پروانه مشاوره خانواده

admin بازدید : 2143 1399/05/16 : نظرات (0)

برای نخستین بار فرصت اخذ پروانه مشاوره خانواده قوه قضائیه برای طلاب رشته مطالعات زنان فراهم می شود.

 

 

بنا بر اعلام روابط عمومی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه، زمان ثبت‌نام در آزمون مشاوران خانواده سال ٩٩ از پانزده مردادماه لغایت بیست و یکم مردادماه ۱۳۹۹ تمدید شد. مطابق این اطلاعیه و با توجه به تسهیل صورت گرفته در شرایط شرکت در آزمون، دانشجویان کارشناسی ارشد و بالاتر رشته مطالعات زنان و طلاب سطح ۳ مطالعات زنان با دارا بودن شرایط حداقل سن ٣٠ سال و سابقه ٢ سال کار مرتبط می‌توانند از روز چهارشنبه ١٥مرداد با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به مطالعه دقیق آگهی و ثبت‌نام در آزمون اقدام نمایند. لازم به ذکر است که برای نخستین بار، امکان شرکت دانشجویان رشته مطالعات زنان در این آزمون فراهم‌شده است.

تعداد صفحات : 20

اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 194
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 134
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 68
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 474
  • بازدید ماه : 2,014
  • بازدید سال : 14,626
  • بازدید کلی : 4,240,877